söndag 4 juni 2000

2000-06-04

Idag så var vi på plats först kl. 17. Det var jag, Jejk, Larry och Jejks brorsa Johan. Vi började men att ro runt ner längs med västra sidan, det gav inte ett jota. Rätt var det var så slutade Johan att ro och sa " nu ska jag ta några kast" mitt ute på frivattnet, meningslöst tänkte jag. Men vad tror ni händer, jo visst f-n får han en fin matabborre. Sen fortsatte vi upp längs med östra sidan, det gav inget utom en liten abborre på Jejks nota. När vi efter stund satt på lycksalighetens ö och fikade så började det regna, dessutom så var inte fisken på hugget så vi bestämde oss för att åka hem, jag tog i och för sig en 4 hg´s abborre när vi rodde förbi en grynna som resulterade att vi tog några kast där. Det gav inget så vi åkte hem.

//Kalle

Inga kommentarer: